tirsdag 12. april 2011

Div updates

Begynner å bli nogenlunde ferdig med Brettonian Pegasus.
Har såvidt prøvd litt på NMM. Jeg farget først knighten i grått med sølv på, men det ble kjedelig uten highlighting, så idèen var egentlig å gjøre NMM med tynn sølv oppå der igjen. Resultatet av blending på balkongen med solbriller på var ikke helt brukbart, så må gå over igjen:p
Alle våpenskjoldene er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med. Det peneste hadde vært om alle hadde samme bilde, men det blir no dritt å male samme mønster ørti ganger og i forskjellige scales. 
Couple o' notes:
- Matt varnish er som oftest usynlig. Greit å ha i bakhodet mtp å glemme hvor det allerede er varnish'a.
- Det er fint å sitte på balkongen i sola og male, men kontraster synes overraskende dårlig med solbriller på.
- Ringbrynjer kan fikses med Transparent Black til basecoat og utvannet sølv til highlighting. 
- Jeg trenger en egen tynn pensel til å male forskjellige varnish på forskjellige detaljer, så det ser pener ut.
- Tallaran Flesh funker ikke som mellombrun. Enten må Calthan Brown og Bleacked Bone blandes, eller så trenger jeg en ekstra brunfarge.
- Kontraster er synligere irl enn på bilde.


Så har jeg nylig fått 2 pakker med stæsj og prolly dinga 2k spent på dette:p
I den sammenheng noterte jeg ned hvor lang tid forskjellige avsendere bruker på å få frem varene, fra man bestiller til de er i postkassa:
Maelstrom Games: Avg 10 dager, basert på 4 bestillinger, ink en som havna i tollen.
Ebay div selgere: Avg 15 dager, basert på 2 bestillinger
FRP Games: Venter fortsatt på første bestilling, 23 dager so far >.< De er billige hvis man ikke bestiller tungt, tho.

Ps: Metallfigurer er no dritt å lime sammen. Særlig hestehaler av metall...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar